понедельник, 2 ноября 2015 г.

Український інтерфейс у Guitar Pro 6

Несподівано.
Але, усе по порядку.
Згадую, якось перестанавлював Windows, ніколи до цього ніякі регіональні налаштування не ставив, а тут вирішив поставив усе як повинно бути - "Україна" і т.д., хоча маючи ліцензійну версію Windows 7 Home Premium, ніяк не можу знайти україномовну версію, а український інтерфейс окремо можна поставили лише в Ultimate. Не розумію причин цього лайна
Як.встановив, авжеж, першою справою - поставити Guitar Pro. Запускаю і що я бачу? Україномовний інтерфейс! Протер очі - ні, мені мариться. Але, чомусь трохи пізніше, не можу згадати для чого, поставив якусь іншу мову, а українську мову в налаштуваннях встановити неможливо.
Мова є, але вибрати її де?
Пізніше я про усе це забув, але сьогодні чомусь згадав, почав ритись у файлах і у теці Translations є усі файли перекладів.
Люблю коли усе так просто
Не складно було здогадатись, що файл під назвою GuitarProTR_uk, те що нам потрібно. Так само нескладною маніпуляцією, називаємо його, наприклад, GuitarProTR_ru_RU, робимо на всяк випадок бекап оригіналу, і запускаємо ГП.

І що ми бачимо?
А бачимо ми, що нібито усе гаразд, окрім деяких незначних моментів, у яких переклад відсутній.

Зберегти як шаблон, шаблони стилів і т.д.
Все, що зв`язано з діями над усіми доріжками. Ну а нижні дві строки і у російському перекладі не були зроблені.
О, мені здається чи якісь нові інструменти додали? Я щось такого не пам`ятаю раніше. Про це пізніше.
Ну тут взагалі щось сумно усе.
Тут щось взагалі малувато.
В цілому, є ще над чим працювати.
І я, можливо, спробую цей момент якось розрулити, якщо відповідні кола дадуть добро.

Комментариев нет:

Отправить комментарий